Päätöksentekoelimet järjestäytyivät

Joensuun ev.lut. seurakuntayhtymän yhteisen kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi vuosille 2019-2020 valittiin Matti Ketonen Pielisensuun seurakunnasta. Varapuheenjohtajaksi valittiin Topi Linjama Joensuun seurakunnasta. Yhteinen kirkkovaltuusto nimesi puheenjohtajiston ja kirkkoneuvoston okoonpanon 14.1.2019.

Yhteisen kirkkoneuvoston varapuheenjohtajaksi valittiin Eevi Väistö Vaara-Karjalan seurakunnasta. Puheenjohtajana toimii Pielisensuun seurakunnan kirkkoherra Tiina Reinikainen. Yhteisen kirkkoneuvoston jäseniksi valittiin Jaana Ihme ja Juho Malinen Joensuun seurakunnasta, Kaija Majoinen ja Pekka Auvinen Pielisensuun seurakunnasta, Helena Hulmi ja Petri Hämäläinen Rantakylän seurakunnasta, Marja-Leena Räsänen Pyhäselän seurakunnasta, Ville Toivanen Enon seurakunnasta sekä Eino Sagulin Vaara-Karjalan seurakunnasta.

Kontiolahden kirkkovaltuustonpuheenjohtajaksi valittiin Anneli Parkkonen ja varapuheenjohtajaksi Jertta Harinen. Kirkkovaltuusto nimesi puheenjohtajiston ja kirkkoneuvoston kokoonpanon 15.1.2019. Kirkkoneuvoston varapuheenjohtajaksi valittiin Mauri Tikkanen. Puheenjohtajana toimii kirkkoherra Jukka Reinikainen. Kirkkoneuvoston jäseniksi valittiin Matti Turunen, Anne Romppanen, Pirkko Möntti, Mika Tarnanen, Marja Kauppinen, Mikko Juvonen, Satu Seppäläinen, Anna Karjula, Pirjo Turunen ja Saara Paalanen.