Vaivatta vihille syyskuussa

Joensuun kirkossa järjestetään Hääyö-tapahtuma lauantaina 23.9.2023 klo 16–22. Hääyö on tunnelmallinen tapahtuma, joka mahdollistaa ainutlaatuisen ja vaivattoman kirkollisen vihkimisen ilta-aikaan ilman suuria kustannuksia. Tilaisuuteen tarvitaan vain vihittävä pari, sormukset, avioliiton esteettömyystodistus ja molempien henkilöllisyystodistukset.

Hääyö-tapahtumaan on mahdollista varata oma vihkiaika. Aikoja on tarjolla puolen tunnin välein klo 16 alkaen ja vihkivä pappi tavataan juuri ennen vihkimistä. Ajat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Ajan voi varata 5.6.–4.9. välisenä aikana verkossa osoitteessa http://www.joensuunseurakunnat.fi/ilmoittaudu.

Vieraita tilaisuuteen saa kutsua niin paljon kuin haluaa: paikalle voi tulla kaksin, pienellä porukalla tai suurella suvulla. Vihkiminen on maksuton. Hääyö-tapahtuman järjestävät yhteistyössä Joensuun, Pielisensuun ja Rantakylän seurakunnat. Lisätiedot: salla.romo@evl.fi, p. 050 3728 323.