Ristintie-näytelmään haetaan uusia näyttelijöitä

Ristintie-näytelmän kohtaus, jossa Jeesus ja opetuslapset viettävät ehtoollista.

Ristintie on nätyelty jo useana vuonna Joensuun torilla. Kuva: Cecilia Riikonen.

Kristuksen kärsimystarinan kertovaan näytelmään haetaan uusia näyttelijöitä. Joensuun ev.lut. seurakunnat järjestävät perinteisen Ristintie-vaellusnäytelmän pitkäperjantaina 10.4.2020 Joensuun torilla. Näytelmän ohjaa Janne Hyytiäinen ja Jeesuksen roolissa nähdään tänä vuonna Tomi Laurikainen.

Tapahtumaan kaivataan mukaan uusia ja innokkaita näyttelijöitä. Kaikki näytelmään mukaan haluavat ovat tervetulleita, aikaisempi näyttelijäkokemus ei ole välttämätöntä. Esitystä harjoitellaan maalis-huhtikuussa Joensuun seurakuntakeskuksella (Kirkkokatu 28).

Ensimmäiset harjoitukset pidetään tiistaina 10.3. klo 16.30 alkaen. Toiset harjoitukset ovat torstaina 12.3. klo 16.30 alkaen. Näytelmään osallistumisesta kiinnostuneet henkilöt voivat tulla suoraan mukaan harjoituksiin tai ottaa yhteyttä näytelmän tuotantovastaavaan Cecilia Riikoseen (p. 050 541 4181).